CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, December 19, 2017

NOVEL KOREAN ROMANCE STYLE: KEJU DI HATIKU

Terbitan : Nov 2017
Penerbit : KejouBook Publication
Penulis : Domi RYC
Genre : Kdrama Style



Novel K-Romance Style yang sedang EPIK, DRAMATIK & ROMANTIK bakal menemui anda!

🧀 KEJU DI HATIKU 🧀

Daniel Kim, model terkemuka tanah air yang kacak tapi penuh misteri memerangkap Hana ke penthousenya.
"Ikut je cakap aku selagi kau duduk kat sini!" Daniel Kim.
Apa yang dimahukan oleh Daniel? Perlukah Hana meminta pertolongan polis untuk mengeluarkan dia dari kemelut ciptaan sang psiko Negara yang punya ramai peminat?
Menjadi penghuni di penthouse mewah milik Daniel bukan perkara yang mudah. Dalam diam jiwa Hana terbuai ke awan!
Shiwon, pesaing Daniel dalam bidang modelling muncul dan membuat onar. Gosip buruk tentang Daniel mula dijaja di media massa. Daniel dipaksa menjauhkan diri dari Hana ketika cinta mula menular.
“Baik kau jauhkan diri dari perempuan tu. Kau tentu lebih tahu kenapa!” Ujar Shiwon keras kepada Daniel.
Cinta tak pernah mudah untuk seorang lelaki bernama Daniel. Dan ketika Hana meninggalkan Daniel gara-gara masa lalu lelaki itu, Daniel jadi nanar. Dia bakal kehilangan satu-satunya wanita yang paling dia sayang!
Tapi kenapa Hana terus-terusan menghantar pesanan kepadanya jika dia benar-benar dilupakan?
“Dari pertama kali kau hantar mesej, aku sedar aku tak boleh balas. Sebab kalau aku balas, kau mesti takkan hantar mesej-mesej tu, kan?” Daniel.
.
🧀🧀🧀🧀
Hubungi
http://www.wasap.my/+60103744191/kejunovel untuk tempahan. Buku READY STOCK!
RM 30 (FREE POSTAGE!)


Review #Yusnida Tajudin:
Review keju di hatiku

Baru page 48.. 
tp dah menggelekek ahkak ketawa.
Adoiii.. korea sgt dik oiiii... 
Tetiba mcm terbayang2 je Oppa Kim Hyun Joong
Sambil2 baca layan Whistle best gak ni....ngeh3
...everytime u show up.. aah.. aah.. 😝

#KejudiHatiku
#oppalasgtahkakoiiii!

..............



Review #Sunita swanto BukuBoom:

 Done buku ke 10, Dec 2017

Keju di hatiku
Domi-Ryc

Kisah yg berkisar di negara korea. Membaca novel ini membawa kita ke negara Kpop sekaligus minda tertumpu kepada Korean.

Perjalanan cerita yang santai atau cool.  Tidak terlalu berat kepada pembaca hanya ketika babak Aunty Yuna ingin membunuh Hana, hati berdebar dan suspense.

Kalau di adaptasi ke drama,  mau ku selalu terkejut dengan aksi Daniel yg misteri. Selalu muncul mengejut, berlainan dengan Shiwon.

Kenapalah ku terbayang Lee Min Ho sebagai Daniel dan Kim Hyun Joong sebagai Shiwon. Ku bukan obses kpop tapi boleh plak terbyg mereka ni.

Penulis berdua mempunyai pengetahuan yg membanggakan dgn budaya kpop ia terserlah dalam penceritaan Keju Di Hatiku.

Keseluruhan cerita memang menarik. Saya suka saya suka



Review #Zack Yusoff

Salam hujung minggu semua..
Tamat..
Keju Dihatiku gabungan 2 penulis kesayangan DoMi NiSa dan Rinsya Chasiani..cerita yg bagus  dan lain dari karya2 penulis ni yg sebelumnya..sesekali bc citer mcm ni best juga..sy x pndai nk review..apa pon tahniah yea penulis2 ni n i like watak Daniel Kim..hihi..








0 Komen untuk Cik Rin: