CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, March 15, 2010

AKU CHasiAni JournEY

Pada 10 Mac yang lalu, saya dan rakan-rakan telah membuat satu lawatan ke salah sebuah sekolah pendidikan khas (kerana ana bakal guru pendidikan khas..)
hehe.. PERKATA, bertempat di Bandaraya Kuching. Seawal pukul 7.30 pagi.. kami sekelas telah meredah jalan raya dan masjid untuk melawat PERKATA..(tak jauh dari maktab ana.. hehe.. belakang je..)
inila pertama kali ana melawat dan berjumpa.. terkejut, terkesima, ter..ter... banyak ter... apa boleh buat... saya cuba mengadaptasikan dan meneutralkan perasaan saya. Biasalah, kanak-kanak khas pun perlu pendidikan malah panduan untuk mengurus diri sendiri. oleh itu, saya akan cuba mencari method untuk menjadi warga pendidik yang berdedikasi untuk warga pendidikan khas pada masa 4 tahun lagi...hihi..









(SABAR LA WAHAI HATI-KITA MERANCANG, ALLAH MERANCANG, ANA MERANCANG, TERNYATA PERANCANGAN ALLAH ITU MAHA BENAR)

1 Komen untuk Cik Rin:

yad'z

aku pn pernah lepak dnegan dieorang. plus , jiran aku dulu ade macam ni.. btw, yup .. they are cute n looks innocent kan? hehe

ko tak gtau kannn dah banyak berkarya.. impresssive seyh.. ni aku lagi rase geram nak tulis novel aku laju2hahahaa