CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, September 23, 2018

NOVEL LELAKI DINGIN RELEASED!



Jeng jeng. Alhamdulillah syukur baby LD dah muncul! Terbitan OGOS under Penerbitan Anaasa. Nak baca sinopsis?



Aku Riah, editor di syarikat penerbitan kecil. Hmmm… Putus tunang sekali, pak we tu ada perempuan lain. Mulalah aku berangan nak kahwin dengan lelaki yang dingin sedingin salji di Kutub Utara. Yang penting dia takkan pandang perempuan lain, tak romantik pun tak apa, janji dia pandang aku seorang aje dalam hidupnya.

“Sebab Riah penawar Ainal.” – bakal mak mentua
“Dia tu siapa?” – Aku
“Dia pelukis… Hidup dia macam katak di bawah tempurung, sesuai sangat dengan kau!” – Kak Mia

Tapi….

“Nal, awak nak hantaran apa dari saya?” - Aku
“Saya nak jam tangan, baju Melayu, dan Al-Quran. Yang lain tu awak boleh pilihkan untuk saya.” – Ainal
“Habis, awak tak tanya saya nak apa ke?” – Aku
“Famili dah uruskan.” -Ainal

Ainal la mamat paling blur dalam dunia ni, paling susah nak buat benda romantik, paling tak berperasaan, dan paling malas nak ambil tahu soal hati perempuan. Betul ke aku nak lelaki macam Ainal? Naik pening aku melayan kerenah dia. Tak pasal-pasal jadi guide untuk dia supaya jadi lelaki pujaan wanita!

Tajuk: Lelaki Dingin
Penulis: Rinsya Chasiani
Penerbit: Anaasa Publication
Tahun Terbitan: 2018
Bilangan Mukasurat: 464
ISBN: 978-967-0870-60-1
Harga: RM25 (SM)/ RM28 (SS)
  

Menarik, kan? Kalau nak beli online, boleh contact ke FB Rinsya Chasiani. 

2 Komen untuk Cik Rin:

Anonymous

Dekat popular dengan mph tak ada eh? Saya cari tak jumpa

RinsyaRyc

@anonymous - cetakan sikit sis.. sebab tu susah nak jumpa... :( boleh beli online juga tru Anaasa <3