CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, July 28, 2018

Random LD Post 1

“Hmm..” Aku dengar dengusan kecil dari Ainal. 

“Kenapa ni... Kalau nak rehat kita naik atas. Jangan tidur berdiri pula.” Tangan mula mencapai pinggang Ainal dan menolak perlahan. 

“Seminit,” pinta Ainal seraya meletakkan tangannya ke tubuhku dan memelukku kembali.

“Nal...” Aku hela nafas dalam. Keliru dengan perlakuannya yang tidak pernah aku hadapi. 

“Siapa Nisha?” Tiba-tiba bibir ini ringan bersuara. Sesaat selepas itu aku menyesal kerana bertanya soalan yang mungkin mampu mencalarkan hati sendiri. Kan dah kata tadi yang lepas tu biarlah lepas, kenapa degil sangat nak tahu kisah silam dia.. Aku mengutuk diri sendiri. 

Memanglah perempuan sifat lumrahnya cepat curiga serta ingin tahu. Sejak aku dengar cerita Hani tentang bekas girlfriend Ainal petang tadi, aku jadi penasaran. Bagaimana orangnya? Cantik atau tidak...

“Nisha?” ulang Ainal hampir tidak kedengaran. Aku menahan nafas buat beberapa saat. Tubuh jadi keras tatkala aku merasakan degupan jantung Ainal. 

“Orang dengar pasal Nisha dari Hani.” Aku terang kat dia dengan harapan dia tak salah faham.

0 Komen untuk Cik Rin: